34
קרון משא ארגזי מספר ת 113 25 |
רוחב מסילה: תקני (143.5 ס"מ) סידור גלגלים: דו-סרני יצרן: Linke-Hofmann-Busch, מערב גרמניה שנת יצור: 1955 שימוש: הובלת תבואה בתפזורת אורך כולל: 10.58 מ' משקל עצמי: כ-12.5 טון מטען מרבי: 25 טון |
רכבת ישראל רכשה 75 קרונות מדגם זה במסגרת הסכם השילומים כחלק מחידוש צי הקרונות הארגזיים, שנועד בעיקר להובלת פרי הדר לייצוא. כשהובלת ההדרים התמעטה הסבה הרכבת את הקרונות להובלת תבואה בתפזורת. הטעינה התבצעה דרך פתחים בגג והפריקה בהטיית הקרון על קצהו. בקרון זה הוחלפו דפנות העץ המקוריות בדפנות מפח. |